بهترین ساعت جی شاک

علی سیتی / بهترین ساعت جی شاک

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

9 خرداد 1400

دسته بندی

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

معرفی بهترین ساعت جی شاک

ساعت‌های  برند جی شاک همان‌طور که در مقاله‌ی معرفی این برند به آن اشاره کردیم، زیر مجموعه‌ای از کمپانی نام آشنا و معتبر ژاپنی به نام کاسیو می‌باشند. بهترین ساعت جی شاک از نظر طرفداران و مصرف کنندگان ساعتی است که درصد احتمال آسیب دیدن و ضریب خطای بسیار کمی را دارا می‌باشد، در برابر ضربه و فشار و حوادث احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار است و در بعضی مدل‌ها به علت داشتن قطب نما و دماسنج، یک انتخاب خوب برای افراد حرفه‌ای محسوب می‌شود.

حتی برخی از مدل‌های این برند منحصرا برای قشر خاصی ساخته شده‌اند. مثلا ساعت جی‌شاک مدل Rescue concept ساعتی است که برای کوهنوردان و غریق نجات‌هایی که در سواحل مشغول به فعالیت هستند عرضه شده است. چرا که علاوه بر امکاناتی نظیر مقاومت بالا و ضد آب و ضد ضربه بودن، موقعیت ماه و نمودار جذر و مد نیز به امکانات آن اضافه شده است.

ساعت G-Shock اصل

هنگام خرید محصولات برندهای معتبر و خوشنام که طرفداران بسیار زیادی دارند، باید محتاطانه عمل کرد. چرا که افراد سودجو همواره در صدد تولید و عرضه‌ی همان محصولات با همان شکل و شمایل اما با کیفیتی بسیار پایین هستند. بهترین ساعت جی شاک ساعتی است که اصل و اورجینال باشد تا بتواند تمام نیازهایی که خریدار مدنظر دارد رفع نماید. برای اینکه بتوانید نمونه اصل را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید چند راهکار برایتان آورده ایم:

  • حک شدن نام G-Shock یا Casio روی ساعت:

همواره دقت کنید که مانند تصویر ذیل، نام برند به درستی و با خوانایی بالا روی ساعت نوشته شده باشد. حتی اگر کوچکترین تغییری رویت نمودید ( جا به جا شدن حروف یا مخدوش بودن آن‌ها) به اصل بودن آن شک کنید.

  • تطابق شماره مدل پشت ساعت و جعبه:

هنگامی که می‌خواهید پس از تحقیقات و پرس و جو، بهترین ساعت جی شاک از نظر خودتان را خریداری کنید، به پشت قاب ساعت و جعبه‌ی آن دقت کرده و شماره مدلی که روی آن‌ها نوشته شده است را بررسی و مقایسه نمایید و فقط در صورت تطابق شماره ها، آن را خریداری کنید.

  • کم رنگ بودن نوشته ها:

اگر به عکس زیر با دقت نگاه کنید متوجه می‌شوید که نوشته‌های دور صفحه‌نمایش ساعتی که در سمت راست قرار دارد کم رنگ‌تر و ناخوانا تر از ساعت سمت چپ است. پس ساعت سمت راست فیک و ساعت سمت چپ اصل است.

ساعت جی شاک فیک

اگرچه ساعت‌های اصل همگی قیمتی بالاتر از نمونه‌های فیک خود را دارند اما نباید فراموش کنیم که هیچ جنس گرانی بدون علت نیست. شما با یک بار پرداخت هزینه‌ی بالا، تا سالیان سال با خیال راحت از کالای اصلی که خریداری کرده اید استفاده می‌کنید و دغدغه‌ی این را ندارید که هر ماه ساعت خود را به تعمیرکار نشان دهید و برای تعمیر آن هزینه بپردازید. حتی بهترین ساعت جی شاک فیک نیز عمر مفید کوتاهی نسبت به نمونه‌ی اوریجینال خود را دارد. پس برای آسودگی خاطر خود و رها شدن از مراجعه به تعمیرکار و پرداخت هزینه‌های تعمیر، هیچ‌وقت سراغ ساعت های فیک نروید.

ساعت G-shock مردانه

از مزایای این مدل این است که ساعت‌هایی تولید شده‌ی آن‌ها هم مدل زنانه دارند و هم مدل مردانه. صرف نظر از تمامی امکاناتی که در هر دو مدل به یک شکل است، برخی ویژگی‌های ظاهری دستخوش تغییر می‌گردد و خریدار را ترغیب به انتخاب آن مدل می‌کند. اگر بخواهیم بهترین ساعت جی شاک مردانه را معرفی کنیم، نمی‌توانیم به طور قطع از یک مدل ساعت یاد کنیم. چرا که به دلیل فاکتورهای سلیقه، نیازهای روزانه و مقدار هزینه‌ای که فرد می‌خواهد برای آن انجام دهد انتخاب‌های متعددی خواهیم داشت. اما با این حال چند مدل از بهترین‌های این برند را برای شما معرفی می‌نماییم:

ساعت جی شاک سری نظامی مدل GA 100-1A1

این مدل به علت قیمت اقتصادی و در عین حال برخورداری از امکانات حرفه‌ای، بهترین ساعت جی شاک تلقی می‌شود. اگر دنبال یک ساعت مشکی تک رنگ و نه‌چندان ظریف هستید که در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد و تا عمق ۲۰۰ متری در آب به‌خوبی کار کند، بدون هیچ تردیدی همین مدل را خریداری کنید.

از دیگر امکانات این ساعت مچی  سری نظامی مدل GA 100-1A1 می‌توان به دارا بودن کورنومتر، نور زمینه‌ی اتوماتیک و داشتن تقویم میلادی اشاره نمود.

ساعت G-Shock مدل GD350-1B

اگر از آن دسته افرادی هستید که قرارهای ملاقات خود را فراموش می‌کنید و نیاز دارید چندین بار به شما یادآوری شود، این مدل، بهترین ساعت جی شاک خواهد بود برای رفع مشکل شما پیش قدم شود. هنگامی که یک قرار ملاقات را با این ساعت تنظیم می‌کنید تا سر موعد هشدار دهد، آلارم ویبره دار آن نیز علاوه بر صدای هشدار، فعال می‌شود و باعث می‌شود که اثرگذاری آن چند برابر شود. همچنین ۳۵ منطقه زمانی و ۱۰۰ شهر توسط این ساعت پوشش داده می‌شوند که علاوه بر ساعت، نام آن شهر نیز روی ساعت نشان داده می‌شود. ویژگی ضدضربه و ضد آب بودن این مدل نیز مانند تمامی مدل‌هاي G-Shock به قوت خود باقی است.

ساعت جی‌شاک مدل G-steel

به دنبال ساعتی از جنس فولاد ضد زنگ هستید؟ می‌خواهید ساعتی خریداری کنید که هم خصوصیات ضد آب و ضد ضربه بودن ساعت‌های جی شاک کاسیو را داشته باشد و هم یک روکش یونی از جنس فولاد ضد زنگ داشته باشد؟ در کنار تمامی این امکانات، می‌خواهید ساعتی که به دست می‌اندازید جلوه‌ی فوق‌العاده و چشم نوازی داشته باشد و هر بیننده‌ای را مجذوب رنگ زرد فولاد یونی خود کند؟ پس بدون هیچ معطلی بهترین ساعت جی شاک فولادی مدل G-steel را خریداری کرده و از امکانات کم نظیر آن انگشت به دهان بمانید.

ساعت جی شاک زنانه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برند G-Shock ساعت‌های تولیدی خود را هم در نوع مردانه و هم زنانه عرضه نموده است. تنها تفاوتی که در ساعت‌های زنانه می‌توانیم ببینیم، حک شدن نام BABY-G روی آن است. پس اگر چنین نوشته‌ای را روی این ساعت ها دیدید، متعجب نشوید و با خیال راحت آن را خریداری نمایید. برای آشنایی شما قصد داریم به معرفی چند نوع از انواع  زنانه بپردازیم:

ساعت جی شاک مدل BGA-270-4ADR

تلفیق رنگ صورتی  با قاب سفید خیره کننده‌ی این مدل اولین مشخصه‌ی زنانه بودن آن محسوب می‌شود. این ساعت که همانند ساعت‌های دیگر برند G-Shock از ویژگی ضد ضربه و ضد آب بودن برخوردار است، از شیشه‌ی کریستال معدنی ساخته شده و جنس بند و جنس قاب آن از رزین است. باتری آن به مدت ۳ سال شارژ نگهداری می‌کند و دارای تقویم هوشمند میلادی است. این ساعت آنالوگ قابلیت تنظیم آلارم دارد و عقربه‌های آن شب تاب است.

ساعت  G-Shockمدل BLX-560-2D

این ساعت دیجیتال برای استفاده‌ی روزمره بانوان پر تحرک و ورزشکار بسیار مناسب می‌باشد. خانم‌هایی که در شهرهای ساحلی زندگی می‌کنند و به ورزش‌های غواصی و موج سواری مشغولند یا حتی شغل آنها غریق نجات است، لازم است که از این ساعت استفاده کنند. چرا که این مدل، می‌تواند از نظر آن‌ها بهترین ساعت جی شاک تلقی شود. ویژگی ضد ضربه بودن، داشتن کرنومتر به همراه نشان دادن حالت جزر و مد و ارتفاع جزر و ضد آب غواصی از جمله مواردی است که چنین ساعتی را به یک ساعت محبوب تبدیل نموده است.

خرید انواع ساعت‌های G-Shock از علی سیتی

برای خرید هر مدل از ساعت‌های برند جی شاک کاسیو می‌توانید به سایت علی سیتی مراجعه نمایید. تمامی محصولاتی که در این سایت وجود دارند دارای گواهی ضمانت کالا بوده و هر کالایی را که خریداری نمایید به شرط اصل بودن آن‌ها به شما تحویل داده خواهد شد. فراموش نکنید که سفارش شما در هر کجای ایران که باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "بهترین ساعت جی شاک"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.