11 مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2024

علی سیتی / 11 مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2024

تالیف

elham adriyani

زمان انتشار

2 خرداد 1400

نظرات

بدون نظر

آنچه که در این مطلب می خوانید:

بهترین کیف پول بیت کوین نرم افزاری و یا گرم، کیف پول تراست ولت، متامسک، زنگو، Crypto.com، کیف پول گواردا و اکسودوس را نام برد.  بهترین نوع سخت افزاری می‌توان به انواع کیف پول های لجر، کیف پول های سیف پال و ترزور اشاره کرد.

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت‌ کوین  یک کیف پول دیجیتالی است که دارایی های دیجیتال را ذخیره می‌کند و به آدرس عمومی بیت‌کوین دسترسی پیدا می‌کند و تراکنش‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.کیف پول‌های دیجیتال اشکال مختلفی دارند، اما همه آنها راهی برای محافظت از دارایی ها ارائه می‌دهند که به شما امکان کنترل بر دارایی‌های دیجیتالی شما را می‌دهد.

کیف پول‌های  دیجیتال به طور کلی به دو دسته حضانتی و غیر حضانتی تقسیم می شوند، غیر حضانتی معمولا نوع  ذخیره‌سازی سرد هستند که توسط بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ترجیح داده می‌شود زیرا کنترل داده‌های خصوصی خود را در اختیار شما قرار می‌دهند. برخلاف زمانی که دارایی‌ها را در صرافی ارزهای دیجیتال نگهداری می‌کنید. با یک کیف پول غیرحضانتی، بر خلاف نوع حضانتی لازم نیست برای ایمن کردن کلیدهای خصوصی خود به شخص ثالث و یا صرافی های آنلاین اعتماد کنید.

انواع کیف پول بیت کوین

انواع  کیف پول بیت کوین

همانطور که میدانید بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال در جهان است. انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین اهمیت زیادی دارد.  انواع مختلفی از کیف پول های دیجیتال را می توانید برای این ارز انتخاب نمایید. اگر قصد استفاده از کیف پول غیر حضانتی را دارید، اولین سوال این است که آیا یک کیف پول گرم می خواهید یا یک کیف پول سرد. این اصطلاحات ممکن است ناآشنا به نظر برسند، اما تفاوت کیف پول گرم و سرد در اتصال آن به اینترنت است.

1-کیف پول نرم افزاری یا گرم

کیف پول داغ  یا نرم افزاری روی دستگاهی است که به اینترنت متصل است. استفاده از این نوع اغلب رایگان است و در ازای کارمزد، خدمات اضافی مانند معامله یا سهام ارائه می دهد. یک کیف پول داغ انجام تراکنش ها با استفاده از رمزنگاری را نسبتاً آسان می کند، اما ممکن است در برابر هکرهایی که از نظر تئوری می توانند از طریق اینترنت به ارز دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند، آسیب پذیرتر باشد. کیف پول های نرم افزاری خود به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند.

  • کیف پول دسکتاپ 

نوع دیگری از انواع کیف پول‌ها، کیف پول‌های دسکتاپ (Desktop Wallet) هستند که روی سیستم و لپ تاپ نصب می‌شوند. می‌توان گفت این کیف پول به نوعی دسته‌های حضانتی و غیرحضانتی را هم شامل می‌شود. سیستم هایی که به اینترنت متصل می‌شوند احتمال هر گونه مشکل و آسیب را به همراه دارند. نکته‌ دیگر این است که برخی از کیف پول‌های دسکتاپ ورژن موبایلی آن‌ها و بالعکس هم موجود است. بنابراین شما می‌توانید از کیف پولی استفاده کنید که هم نسخه دسکتاپی ویندوز یا مک و هم نسخه موبایلی اندروید یا iOS را دارا باشد.

  •  کیف پول تحت وب Bitcoin

کیف پول‌های تحت وب جز کیف پول‌های گرم به شمار می‌آیند که تنها از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. برخی از کاربران به غلط می پندارند که تمامی کیف پول‌های گرم تحت وب هستند، در صورتی پیش تر گفته شد که برخی از کیف پول‌های دسکتاپ و موبایل هم در دسته کیف پول‌های گرم قرار دارند.برای کار با این نوع کیف پول فرقی نمی کند دستگاه شما دسکتاپ باشد یا موبایل، تنها کافیست از طریق مرورگر وب وارد کیف پول شوید.

  • کیف پول موبایل 

نوع دیگری از کیف پول‌های نرم افزاری، کیف پول‌های موبایل (Mobile Wallet) است. همانند کیف پول‌های دسکتاپ، این نوع کیف پول هم در دو نوع گرم/ سرد و حضانتی/غیرحضانتی ارائه می‌شود. کیف پول‌های موبایل برنامه‌های بسیار کاربردی روی موبایل هستند که دسترسی به کیف پول و همچنین دارایی را برای سرمایه‌گذاران آسان می‌کند.

2. کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین

یکی از محبوب ترین انواع کیف پول بیت کوین کیف پول‌های سخت‌افزاری (Hardware Wallet) است که ساختاری شبیه به یک فلش USB دارد. برای دسترسی به این نوع کیف پول ابتدا باید آن را به دسکتاپ خود متصل کنید. این نوع کیف پول به دلیل سرد بودن از امنیت بالایی برخوردار است که همین امر موجب محبوبیت زیاد آن در بین سرمایه‌گذاران بزرگ شده است. بنابراین، اگر قصد سرمایه‌گذاری بزرگ روی حجم زیادی از رمز ارزها را دارید اقدام به خرید کیف پول سخت افزاری کنید. 

  • کیف پول کاغذی بیت کوین

Paper wallet یا کیف پول کاغذی نوعی دیگر از کیف‌های قابل استفاده برای ارزهای دیجیتال است که بیت کوین را نیز به‌راحتی ساپورت می‌کند.آخرین نوع از انواع کیف پول‌ بیت کوین، می توان به کیف پول‌های کاغذی اشاره کرد. این نوع کیف پول روشی است برای ذخیره‌سازی سرد ارزهای دیجیتال. در حقیقت، کیف پول‌های کاغذی، کاغذهایی هستند با فرم خاص که کلید خصوصی و همچنین آدرس کیف پول کاربران روی آن نوشته شده است. ولت کاغذی هم به این صورت عمل می‌کند که در واقع به‌جای ذخیره‌ی رمز ارز شما، از کلیدهای خصوصی (Private Key) شما نگهداری می‌نماید.

از ویژگی‌های‌ بارز این نوع کیف پول می‌توان به استقامت بالای آن در برابر رطوبت و امنیت بالا در برابر هکرها اشاره کرد. به هرحال، با تمام مزیت‌های کیف پول‌های کاغذی باید در حفظ و نگهداری از آن بسیار دقت کنید.

کیف پول موبایل

بهترین کیف پول های نرم افزاری بیت کوین

انتخاب زیادی از کیف پول های داغ در بازار وجود دارد و اکثر آنها می توانند صدها یا حتی هزاران ارز دیجیتال را پشتیبانی کنند. آنها همچنین می‌توانند حداقل برخی از انواع NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض را در خود نگه دارند و بسیاری از آنها مستقیماً به صرافی‌هایی متصل می‌شوند که می‌توانید کریپتو بخرید یا بفروشید.

  1. کیف پول Crypto.com DeFi Wallet

Crypto.com DeFi Wallet یک کیف پول بیت کوین است که توسط شرکتی ساخته شده است که بیشتر به دلیل صرافی های رمزنگاری خود شناخته شده است. این به طور خاص برای استفاده در آنچه به عنوان مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته می شود، طراحی شده است، که بخشی از دنیای رمزنگاری است که بر وام دادن، پس انداز و سایر محصولات مالی متمرکز است که به یک کارگزار مرکزی متکی نیستند. کاربران Crypto.com DeFi Wallet می توانند از دارایی های رمزنگاری خود برای تعامل با محصولات DeFi هم در برنامه تلفن همراه خود و هم در یک برنامه افزودنی مرورگر استفاده کنند. همچنین دارای یک برنامه دسکتاپ است که با کیف پول های سخت افزاری لجر ادغام می شود. ویژگی های برتر این ولت عبارتند از:

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 1000.
  • قابلیت تبدیل به ذخیره سازی سرد روی دسکتاپ.
  • پشتیبانی Staking/DeFi

2. کیف پول زنگو Zengo 

یکی دیگر از انواع کیف پول بیت کوین زنگو است. Zengo به عنوان یک کیف پول نسل بعدی ظاهر شده است که ادعا می کند بر اساس فناوری کیف پول های قبلی ساخته شده است. Zengo به جای عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی، از نوعی رمزنگاری به نام محاسبات چند جانبه یا MPC برای ایمن سازی دارایی ها و انجام تراکنش ها استفاده می کند. این ولت ادعا می کند که این اولین نمونه از کیف پول مصرف کننده  است که از MPC استفاده می کند. عبارات Seed و کلیدهای خصوصی از ابتدا در قلب خود نگهبانی در کریپتو قرار داشته اند، اما Zengo قصد دارد امنیت را افزایش دهد و در عین حال مشکلات ناشی از مدیریت کلیدها و عبارات اولیه خود را برطرف کند. این شرکت می‌گوید که تا سال 2024، هیچ کیف پول Zengo فیش، هک یا تصرف دیگری نشده است.

بزرگترین نقطه ضعف Zengo این است که نسخه دسکتاپ قابل دانلود را ارائه نمی دهد و در حال حاضر از برخی ارزهای دیجیتال بسیار محبوب مانند Solana، XRP، Cardano و Polkadot پشتیبانی نمی کند. در ادامه ویژگی های برتر این ولت را بین کردیم اما بهتر است بررسی کامل کیف پول زنگو را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 1000.
  • قابلیت تبدیل به ذخیره سازی سرد:از طریق WalletConnect.
  • پشتیبانی Staking/DeFi

کیف پول زنگو

3. کیف پول گواردا Guarda، کیف پول رایگان بیت کوین

Guarda یک کیف پول رمزنگاری دیجیتال رایگان و همه منظوره است که کاربران آن می توانند از طریق موبایل، دسکتاپ یا افزونه مرورگر به ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشند. می گوید بیش از 400000 دارایی دیجیتال را پشتیبانی می کند. کاربران Guarda می توانند رمزنگاری را از طریق یکپارچه سازی با کیف پول سخت افزاری Ledger به فضای سرد منتقل کنند. Guarda همچنین دارای برنامه‌های سهامداری است. برای بررسی بیشتر کیف پول گواردا را مطالعه فرمایید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 400000.
  • قابلیت تبدیل به کیف پول سرد
  • پشتیبانی Staking/DeFi

4. کیف پول اکسودوس

Exodus یکی دیگر از کیف پول های بیت کوین و مجموعه ای محکم از ابزارهای نرم افزاری، از جمله یک برنامه تلفن همراه، یک برنامه دسکتاپ و یک برنامه افزودنی مرورگر را ارائه می دهد. این ولت به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کیف پول خود خریداری کنند، معامله کنند یا به اشتراک بگذارند و با کیف پول سرد ترزور ادغام می‌شود تا به افراد کمک کند ارزهای دیجیتال را به راحتی از فضای ذخیره‌سازی گرم به سرد منتقل کنند. Exodus، که استفاده از آن رایگان است، همچنین دارای یک کتابخانه جامع از محتوای توضیحی برای افرادی است که در مورد کریپتو می آموزند. Exodus از حدود 300 ارز رمزنگاری شده، از جمله بسیاری از محبوب ترین دارایی ها، پشتیبانی می کند. با این حال، این تعداد کمتر از برخی از رقبای آن است که می گویند مشتریان می توانند ده ها هزار نوع مختلف را ذخیره کنند. بای اطلاعات بیشتر بررسی کیف پول اکسودوس را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 300.
  • قابلیت تبدیل به رمزنگاری سرد
  • پشتیبانی Staking/DeFi

5. کیف پول کوین بیس

نام Coinbase را شنیده اید. این شرکت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده را اداره می کند. اما کیف پول کوین بیس محصولی مجزا است که به کاربران اجازه می دهد ارزهای دیجیتال را خودشان ذخیره کنند نه اینکه آن را در اختیار کوین بیس قرار دهند. از آنجایی که کیف پول کوین بیس توسط کوین بیس ایجاد شده است، به راحتی با صرافی شرکت آن ادغام می شود.برنامه رایگان دارای نقاط قوت دیگری است، مانند اتصالات مبتنی بر موبایل و مرورگر به برنامه های غیرمتمرکز. همچنین فاقد برخی از عملکردهای ارائه شده توسط رقبا، مانند برنامه دسکتاپ است، اگرچه پسوند مرورگر آن به کیف پول سخت افزاری لجر متصل می شود.بررسی کامل کیف پول کوین بیس را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: «هزاران» طبق مواد بازاریابی کوین بیس.
  • ابلیت تبدیل به رمزنگاری سرد
  • پشتیبانی Staking/DeFi

کیف پول بیت کوین کوین بیس

6. تراست ولت Trust Wallet، کیف پول محبوب بیت کوین

Trust Wallet یکی دیگر از انواع کیف پول بیت کوین نرم افزاری است که با همکاری یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال کار می کند. این کیف پول رسمی بایننس، شرکت بین المللی دارایی دیجیتال است و این مشارکت به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت مستقیم از کیف پول خود را می دهد. این شرکت می گوید که از بیش از 10 میلیون نوع دارایی دیجیتال پشتیبانی می کند، اگرچه احتمالاً باید با این کار همراه بود، زیرا CoinMarketCap تنها تعداد ارزهای دیجیتال در گردش را حدود 2.2 میلیون عنوان می کند. بررسی کامل Trust Wallet را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 10 میلیون دارایی دیجیتال و بیش از 100 بلاک چین.
  • قابلیت تبدیل به ذخیره سازی سرد از طریق افزونه مرورگر به Ledger.
  • پشتیبانی Staking/DeFi

7. کیف پول متامسک، MetaMask 

اگر کاربر معمولی برنامه های کاربردی در بلاک چین اتریوم هستید، به احتمال زیاد با MetaMask مواجه شده اید. MetaMask رایگان و منبع باز می تواند هر دارایی دیجیتالی را که بر روی اتریوم ساخته شده است ذخیره کند. MetaMask همچنین با بسیاری از برنامه های “Web3” که در اینترنت وجود دارند و برای کار کردن به تراکنش های رمزنگاری نیاز دارند، یکپارچه می شود.

MetaMask دارای کیف پول های موبایل و مبتنی بر مرورگر است، اگرچه برنامه دسکتاپ ندارد  با این حال، می‌توانید به راحتی توکن‌ها را با استفاده از برنامه‌هایی که به آن در وب متصل می‌شوند، به اشتراک بگذارید. فقط به یاد داشته باشید که اگر کاربر بزرگ اتریوم و توکن های مرتبط با آن نیستید، ممکن است MetaMask کمک چندانی به شما نکند. بررسی کامل MetaMask را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 1200..
  • قابلیت تبدیل به ذخیره سازی سرد
  • پشتیبانی Staking/DeFi از طریق برنامه های متصل.

8. کیف پول الکتروم، کیف پول تک ارزی بیت کوین

Electrum در میان کیف‌پول‌هایی که توسط NerdWallet بررسی می‌شود، فقط با بیت کوین کار می‌کند. با این حال، آنچه Electrum در ارائه آلتکوین ها فاقد آن است، در امنیت و شفافیت جبران می کند. این ولت رایگان و منبع باز احراز هویت دو مرحله‌ای، اتصالات ساده به فضای سرد و پشتیبانی از تراکنش‌های چند امضایی (که نیاز به امضای چندین کاربر دارد) را ارائه می‌دهد. Electrum فقط یک برنامه دسکتاپ و یک برنامه تلفن همراه برای اندروید ارائه می دهد، اما ابزارهایی که به علاقه مندان بیت کوین ارائه می دهد آن را به یک کیف پول برجسته تبدیل می کند. بررسی بیشتر کیف پول الکتروم را بخوانید.

  • تنها از بیت کوین پشتیبانی می کند.

کیف پول نرم افزاری بیت کوین الکتروم

بهترین کیف پول های بیت کوین سخت افزاری

قیمت کیف‌های سرد بیشتر از کیف‌پول‌های داغ است، تا حدی به این دلیل که شما در حال خرید یک محصول واقعی و فیزیکی هستید. هنگامی که کیف پول های رمزنگاری را مقایسه می کنید، ممکن است بخواهید جزئیاتی مانند قیمت و اقدامات امنیتی را در نظر بگیرید. اگر از کیف پول داغ نیز استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که سخت افزاری که در نظر دارید با کیف پول نرم افزاری شما کار می کند.در اینجا به معرفی 4 مورد از انواع بهترین کیف پول بیت کوین سرد اشاره خواهیم کرد.

1. کیف پول های لجر، بهترین کیف پول سخت افزاری بیت کوین 

لجر یکی از شناخته شده ترین نام ها در کیف پول های رمزنگاری است. قیمت آن از حدود 79 تا 149 دلار متغیر است و لجر می تواند با بسیاری از کیف پول های نرم افزاری محبوب مانند Crypto.com و Guarda ادغام شود. Ledger دارای یک برنامه تلفن همراه با رتبه بالا، به علاوه یک برنامه دسکتاپ اختصاصی است و توسعه دهندگان آن در حال ارائه یک افزونه مرورگر هستند. انواع کیف پول های لجر از جمله لجر ایکس، لجر استکس و لجر اس پلاس همچنین دارای احراز هویت دو مرحله ای و کتابخانه ای از محتوای آموزشی برای کاربران است. برای بررسی انواع لجر  و تفاوت میان آن ها این مطلب را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 5500.
  • قابلیت تبدیل به فضای ذخیره سازی آنلاین
  • پشتیبانی Staking/DeFi

مشخصات ledger nano s plus

2. کیف پول  سخت افزاری ترزور 

Trezor برخی از بالاترین سخت افزارهای موجود در ذخیره سازی رمزنگاری را ارائه می دهد. در حالی که مدل پایه آن (Tezor Model One) حدود 60 دلار قیمت دارد، مدل گران‌تری نیز دارد (قیمت در انتشار 179 دلار) با صفحه نمایش لمسی. Trezor با سایر شرکت‌های رمزنگاری مانند Exodus ادغام می‌شود، اگرچه خدمات داخلی مانند سهامداری و خرید کریپتو را از طریق محصولات نرم‌افزاری خود نیز ارائه می‌کند. این ولت یک پیشنهاد دسکتاپ و همچنین یک برنامه تلفن همراه (Trezor Suite Lite) برای اپل و اندروید دارد.  بررسی کامل ترزور را بخوانید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 9000.
  • قابلیت تبدیل به فضای ذخیره سازی آنلاین
  • پشتیبانی Staking/DeFi

3. کیف پول های محبوب سیف پال

SafePal یکی از انواع کیف پول بیت کوین محبوب در جهان و چیزی شبیه یک کیف پول هیبریدی است که دارای عناصر آفلاین و آنلاین است. این ولت بیت کوین شما را روی یک دستگاه سخت افزاری ذخیره می کند که از 50 دلار نسبتاً مقرون به صرفه شروع می شود. سپس می‌توانید از آن دستگاه برای تعامل با محصولات نرم‌افزاری SafePal مانند برنامه تلفن همراه و افزونه مرورگر سیف پال استفاده کنید که خدماتی مانند خرید، فروش و تجارت را تسهیل می‌کند. انواع کیف پول های سیف پال را بررسی نمایید.

  • دارایی های پشتیبانی شده: بیش از 100 میلیون نوع دارایی دیجیتال، با 45000 ارز دیجیتال خاص که در وب سایت آن فهرست شده است.
  • قابلیت تبدیل به فضای ذخیره سازی آنلاین
  • پشتیبانی Staking/DeFi

کیف پول سخت افزاری سیف پال

خرید انواع کیف پول دیجیتال از فروشگاه علی سیتی

در این مطلب بهترین کیف پول های بیت کوین نرم افزاری و سخت افزاری به شما معرفی کردیم. اگر دارایی های شما زیاد است بهتر است از انواع کیف پول های سخت افزاری استفاده نمایید. فروشگاه علی سیتی کلیه کیف پول های خود را با ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت به همراه پشتیبانی رایگان و آموزش به مشتریان  ارائه می دهد. با خرید کیف پول های ارز دیجیتال با قیمت مناسب و پشتیبانی محصول،  تجربه خریدی هوشمندانه با علی سیتی را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مرتبط ترین مطالب در مورد "11 مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2024"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

				
					helloalicity
				
			
				
					alicitycard
				
			
کتابچه رمز ارزهای دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال ، بلاکچین، ترید کردن و...
پیشنهادی

به نام خدای رنگین کمان

درود به مردم شریف ایران همانطور که تو این 3 ماه در کنار شما بودیم و همزمان با تعطیلی شما ما هم تعطیل بودیم.

تصمیم گرفتیم تماما سود بدست آمده خرید از سایت های خارجی مون و نیمی از سود باقی محصولات رو به کولبرانی که تو این سال ها آسیب دیدن و یا تو این 3 ماه هیچ فعالیتی نداشتن تقدیم کنیم. امیدواریم که بتونیم کمک شایانی بکنیم.

پیغام شما با موفقیت برای مدیریت علی سیتی ارسال شده است.
به زودی با شما تماس خواهیم گرفت.